Sunday, June 10, 2007

العلاقات الروسيه الامريكيه البورسعيديه


قشطه يا رجاله وقشطه يابنات عشان متزعلوش

والله كنت مشغول شويه عشان موضوع قمه التسعه او ذى ما انتم عرفين الا ايه ( قمه الثمانيه ) كنت بحاول اهدى النفوس بين روسيا وامريكا ( هائوأو الا ايه بهدى النفوس ) دة انا ولعت الدنيا يا جدعان

اروح لبوش وقوله ايه ده الواد بوتين ده بيعملك وحش قوى هو مش عارف ان انت جامد وان امريكا هى القطب الواحد دلوقت وبيهدد انه هيوجه صواريخه على امريكا وانت( ساكت )لا ياعم ميصحش كدة بقى شكلك وحش قدام الناس

وروح جارى على( بوتين) وقولو ايه ياعم دة الواد بوش دة ولا عملك اعتبار ولا لروسيا اعتبار وعمال طايح يمين وشمال وانا بامنه الله خايف على روسيا عايز يعمل درع صاروخى الا ايه عشان كوريا الشماليه( وايران) لا يمعلم دة عشانك انت وعمال يقول عيزين ديمقراطيه فى روسيا طب هو مال اهله لا( متسكتش) ميصحش كدة

ايه رايكم احنا عيزينها حرب كدة بصلاه على النبى ( الهم اوقع الظالمين فى الظالمين واخرجنا من بين ايديهم
سالمين ) بس ايه ولعين من بعض واخوكم ابو العربى هو السبب واى خدمه يا عرب

خليكم كدة نصيبه تخدكم ملكمش لزمه فى العالم
وانا الى طالع عين امى
من امريكا لروسيا
يا قلبى لا تحزن
قصدى العرب طبعا

53 comments:

ibn nasser - ابن ناصر said...

هههههههه
قاللك حرب !!! امريكا وروسيا ده كان زمان ددلوقتي اتدوروا علينا ومش سايبين بلد عبي في حالها !! بس احنا معاهم علي رأي بوش ..مصر اكبر حليف في المنطقه
يا فرحتي !!!

تحياتي

ياسر سليم said...

اللهم اوقع الظالمين فى الظالمين واخرجنا من بين ايديهم
سالمين

دعاء جميل قوى يا بو العربى

جبهة التهييس الشعبية said...

هههههههههههههههههههههههههههههههه

سلفني شوية من الصنف

Anonymous said...

السلام عليكم

هههههههههههههههه
إلهي يكرمك يا بني
ويجازيك على فعل الخير
اللي بتعمله

محدش حاسس بإنجاواتك

سلاماتي

Anonymous said...

خد بالك ياابو العربي لحسن دول مبيحوقش فيهم شكلهم كده هيتصالحوا
الراجل اللي اسموا بوش ده عمال يهدي في بوتين ويقولوا كلام غزل في روسيا
وشكلو كده الدرع الامريكي ده هيلف يلف ويجي عندنا

تحياتي

Monzer said...

بعد ازن حضرتك
أنا قرتتعليقك عنالأستاذة نوارة
عرفت منين ان عمر طلع
وألف شكر

momken said...
This comment has been removed by the author.
momken said...

عم ابو العربى / هتقولى روحت روسيا ولا روحت امريكا متسالنيش فى المواصلات مش هدفع ولا نكله حمرا

هاتلك توكتوك ياعم علشان مشاويرك المهمه

اما بالنسبه لموضوع العرب فانا الى اعرفه انهم كلهم ماتوا فى غزوة احد ومن يومها لم نسمع عنهم اى اخبار شائنهم شان الديناصورات

ايون انقرضوا ياعم

david santos said...

will be very bad for the world that Russia if leaves to be deceptive for the North American terrorism

عمرو المصري said...

احب انا الناس اللي بتهدي النفوس اوي

بس يهدوا النفوس بين امريكا وروسيا شغال

انما يهدي النفوس بين الشيعة والسنة
بين حماس وفتح
لا معلش

تحياتي لك ولمدونتك
منتظر زيارتك القادمة لارض الحرب

ولــــــــــو said...

والله يا أخ ابوالعربي انا خايف عليك من ان يجيك احباط لما تلاقي الموقف العربي من مجهوداتك ورحلاتك المكوكيه
ده احنا نايمين ف العسل
بس ولا يهمك لسه فيه رجاله بتقدر ممكن تلاقيهم ف ايران او كوريا الشماليه او حتى ف فنزويلا وكوبا
ربنا يوفقك ويصحينا اصل نومنا بقا اكتر من اهل الكهف
تحياتي

Anonymous said...

حلو الموضوع يا ابو العربي بس خلي بالك بقي علي نفسك من اللي هيحصل
خلي قلبك جامد كده علي طول
رومنسية

ابو العربى said...

ابن ناصر

شوف ياعم روسيا ضد امريكا امريكا ضد روسيا انا مليش دعوة انا الى هيجى جمب بورسعيد هولع فى امه

ابو العربى said...

ياسر سليم

وبنعرف ندعى اى خدمه

ابو العربى said...

جبهه التهييس الشعبيه

صنف ايه ياعم انت هتسجنى ده حشيش

ابو العربى said...

mesh2dra

اه والنبى يا حجه ادعيلى ربنا يبركلك

ابو العربى said...

ايمنا الحلوه

يتصلحو اذاى هو ابو العربى بيلعب ولا ايه عيزين ثقه يا جماعه مينفعش كده

ابو العربى said...

momken

انت متعرفش ان ابو العربى ابو الجنتله يعنى تبقى مع ابو العربى وتدفع فلوس
وبعدين لسه فى عرب ياعم انا شوفتهم والله

ابو العربى said...

dived santos

انت ياعم انت انت بتشتم فى روسيا ليه دلوقت ده امريكا هى الى ارهابيه
وده رد على قد فهمى من كلامك

ابو العربى said...

عمرو المصرى

لا احنا نهدى النفوس بين روسيا وامريكا اه لكن نهدى النفوس بين سنه وشيعه بين فتح وحماس نبقى خونه وولاد كلب

ابو العربى said...

ولو

اه والله فى رجاله موجودين يسلام على كوبا واهل كوبا ولا فنزويلا حبيبى شافيز رجوله وصديق شخصى

ابو العربى said...

رومنسيه

هو فى اجمد من قلب ابو العربى فى الدنيا بطل والله بطل يا ابو العربى

Anonymous said...

واللة شهم يا ابو العربى

شوف ياابو العربى
البركة فى صاحب الطلعة البهية اللى بعت المخابرات بتوعة يعملوا فتنة بين حماس والمنظمة ويولع فيها نار بامر من حبيبك بوش والخواجة اولمرت بتاع النسوان
المهم تركب الجحش العنابى بتاعك وتروح لنا الشرم وتشوف اية بيحصل هناك

ابو ياسر

نقطة مية said...

و انا بقول زعلان ليه عشان ابو العربي...يا خبر...
:-)
تحيا بورسعيد
:-)

ابو العربى said...

احلى تحيه للحاج ابو ياسر

شوف يا ريس الى يوقع بين فتح وحماس ده خاين وابن وابن وابن ( لم نضيف الشتيمه ونرجو من القارىء العزيز اضافتها )
وباذن الله هروح شرم وهحكيلك على موضوع فتح وحماس وهقلب الدنيا

ابو العربى said...

نقطه ميه

انا خلاص هسيبك المره دى (عشان الكلام الى قولته فى حق ابو العربى )
ولكن المره الجايه هبعتلك نووى على قدك كده انت اكيد متعرفش ان بورسعيد مدينه نوويه

تحيا بورسعيد الف مره

-_- said...

بالك انت لو كنت جمعتهم على اكلة شبار كان زمانهم سمعوا الكلام يا ابو العربي

يوغرطة said...

و الله أضحكتني صديقي
تدوينة جميلة حقا
أرجو أن يستجيب الله لدعائك ودعائنا ويوقع بين الظالمين
الواضح انك خبير ديبلوماسي و تستحيق ان تكون سفير في الهيئة الأممية ... هههههه
و أما العرب فهم دائما في غفلة وسبات عميق
تقبل تحياتي

kaed said...

العزيز ضد الظلم
واللة يا أبو العربى انا مصدقك لأنى كنت شايفك و إنت رايح جاى بين الإتنين ويمكن من كتر المشاغل و المرواح والمجى بتاعك ما أخدش بالك منى أنا اللى كنت واقف مع خالتك كوندى و سادد مناخيرى
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

boshra mohamed said...

ساعات والله ياابو العربى بحلم زيك كده انى ليا كلمة وممكن اغير احوال بلاد وحاجات من كده بس المنبه بقى منه لله

كلبوزة لكن سمباتيك said...

يا واصل
:)

Unknown said...

هاقولك اية

معلم

بس نفسك لازم يبقى طويل

اصلك هاتزهق من الوضع دة


المدونة بتاعتك جامدة

صاحب البوابــة said...

السلام عليكم

اشكر كل من تساءل عن غيابي

ووقف بجانبي في محنتي

تحياتي لكل شريف حر

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

( الهم اوقع الظالمين فى الظالمين واخرجنا من بين ايديهم
سالمين ) هههههههههههه

انت رهيب بجد بس هايلة الدماخ دى

Anonymous said...

والله يا أبو العربى ربنا حيكرمك آخر كرم على مجهوداتك العظيمة ده، بس ما تعرفش توفقلنا بين قتح وحماس لحسن دول حيخلصوا على اللى فاضل من فلسطين، حاول تلحقهم

Anonymous said...

ابناء مصر بنحب هنقدر هنغير
http://abna2masr.blogspot.com/

Anonymous said...

أبو العربى، ليك تاج عندى حقك ولازم تيجى تأخذه

سندباد said...

انا طول عمري وانا عارف انك السبب وهاتولعها يابني اهمد شوية

الملتقى said...

ندعوكم للمشاركة معنا فى
( الملتقى )
ملتقى امدونين
ملتقى الافكاروالاراء
فى مدونة واحدة تجمع افكارنا
تسعدنا مشاركاتكم معنا

farfasha said...

ههههههههههههه
يخرب عقلك
تحفه بجد
زي العسل
بس والنبي مادام انت مجهوداتك جباره كده
ماتصالح امريكا على العراق وتصالح اسرائيل على فلسطين
ولا انت مجهوداتك شرانيه بس؟
مدونتك زي العسل

ابو العربى said...

sharm

شبار ايه ياعم دول عيزين يكلو بالجزم

يوغرطه

انا اتعرض عليا مناصب كتير بس انا الى مش راضى

ابو العربى said...

kaed

من الواضح انك فشار قوى ال كنت موجود هناك ال وواقف مع كوندى يافشار

ابو العربى said...

بحب السيما

قصدك انى بحلم يعنى ومش مصدقنى طب احلفلك يعنى

ابو العربى said...

sampateek

طبعا واصل وواصل قوى كمان

ابو العربى said...

مش فاهم حاجه

انت فى المكان المناسب عشان تعرف كل شىء وتتعلم وبعدين وانا اصبر عليهم ليه هما عرفين ابو العربى لما يزهق الله اكبر مبيعرفش اخوه

ابو العربى said...

صاحب البوابه

حمدلله على السلامه يا معلم انت كنت فين افشر بقى وقول كنت فى فلسطين بتصلح بين فتح وحماس

ابو العربى said...

elgazaly

متشنكرين ياعم وبقى عدى كده وارمى السلام

ابو العربى said...

بحبك يا مصر

ربنا يخليك يا اخويا وكله لوجه الله والوطن احنا مش عيزين حاجة
اما فتح وحماس ربنا يسهل كده انا عمال اتصل بهنيه وهو قافل الموبايل بتاعه وعباس كمان هروحلهم وخلاص بقى

ابو العربى said...

fares

بنحب هنقدر هنغير اه يا اخويا اه والله يا حبيبى ربنا يسهل طول ما انا معاكم هنقدر اكيد

بحبك يا مصر

الف شكر يا عرب بس والله ما قادر بس هحاول اجى اخده ياخد عدوينك

ابو العربى said...

sendbad

لا مش هسكت وربنا لوريهم كلهم ابعد انت يا سندباد عن الموضوع ده

ابو العربى said...

الملتقى

ماشى نلتقى مش عيب بردو بس على القهوة عشان نتكلم برحتنا

farfasha

اول حاجة كده بصلاه ع النبى احنا بنحاول بس مفيش حاجة اسمها نصالح فلسطين على اسرائيل احنا اصلا مفيش بنا وبين ما يسمى باسرائيل سلام بنا حرب الى ان ناخذ ارضنا كلها واما العراق فهنخرج امريكا منها مهزومه بعون الله واى خدمه

جهاد خالد said...

اول مرة أدخل المدونة دي
بس بجد
حسيت اني بقرا لابو لمعة
هههههههااااااااااي
تكونش انت ابولمعمة النسخة الاليكترونية

هو كلام لذيذ
ودمك خفيف اه

بس مش عارفة متهيالي ده يدخل تحت الكذب
والرسول عليه الصلاة والسلام قال
(أنا زعيم ببيت في وسط الجنة لمن ترك الكذب وإن كان مازحا)

شكرا جزييييييييييلا

عمرو المصري said...

الي اولئك الذين المهم صور اقتتال الاخوة الاشقاء في فلسطين


الي كل من تخيل ان الاخوة الاشقاء باعوا القضية لاعدائهم واجهزوا علي ماتبقي منها


الي كل من انجر وراء حملة التضليل الاعلامي التي ساقوها علينا

الي كل ساع الي الحقيقة

الي كل هؤلاء اهدي

التبيان في اقتتال الاخوان

تجدونه فقط

في

ارض الحرب